زندگی با طعم فلسفه

نوشته های یک عاشق فلسفه

زندگی با طعم فلسفه

نوشته های یک عاشق فلسفه

بسم الله

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۴ ق.ظ

سلام

این پست رو ممکنه بعدا تکمیل بکنم

خواستم در مورد علت شروع وبلاگنویسی اون هم این قدر دیر بنویسم

البته این به معنای نداشتن وبلاگ تا حالا نیست. قبلا هم کمی می نوشتم ولی تقریبا چند سالی بود که کار اصلی رو توی تلگرام انجام می دادم ولی راستش رو بخواید، درسته که تلگرام فضای بیشتری برای انتشار داره ولی آفات زیادی هم داره که تقریبا از دو سال پیش به این نتیجه رسیده بودم اصلا فضای مناسبی برای نوشتن نیست برای همین تصمیم گرفته بودم جای دیگه ای رو پیدا کنم برای نوشتن که این فیلتر شدن به من زمان مناسب رو داد تا بالاخره دل بکنم

متاسفم که خیلی از کسانی که قلم به دست هستند به جای استفاده از سایت یا وبلاگ، تلگرام نویس شدن و حالا که نگاه می کنم حجم عظیمی از مطالب ناب رو توی تلگرام داریم که تو فضای وب در دسترس کسی نیست و شاید خیلی از اونها تا سالها بعد هم در دسترس قرار نگیره

برای همین توصیه می کنم که هیچوقت فضای سایت و وبلاگ رو با شبکه های اجتماعی عوض نکنید

خودتون اگه تا الان نفهمیده باشید بعدا قطعا می فهمید که چرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی